دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1389/11/17 - 12:00
  • تعداد بازدید : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ایران رییس كمیته شیلات فائو شد

بیست و نهمین نشست دوسالانه کمیته شیلات سازمان خوارباروکشاورزی ملل متحد( فائو) با حضور بیش از140 کشور جهان، به ریاست جمهوری اسلامی ایران در رم گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، راه های مقابله با صید غیر مجاز، بررسی وضعیت تجارت محصولات ابزی در جهان و مقررات و ضوابط ماهیگیری و آبزی پروری مسئولانه، از جمله محورهای این نشست 5 روزه است كه محمد پور كاظمی ریاست آن را بر عهده دارد.

پوركاظمی گفت: سازمان شیلات جمهوری اسلامی ایران به پاس زحمات و تلاش هایی كه در دوره های قبلی در سازمان فائو انجام داد و با پیگیری ها و حضور فعال در جلسات كارشناسی در این سازمان، موفق شد در این دوره به عنوان رییس اجلاس برگزیده شود.

امین ا.. تقوی، سرپرست سازمان شیلات ایران نیز كه درصدرهیاتی در این نشست حضور دارد در سخنانی بر ضرورت تدوین برنامه های جدید فائو در حمایت از صید مجاز و به ویژه اهمیت نقش ماهیگری خرد تاكید كرد.

تقوی گفت: با توجه به نقش ماهیگیری خرد در ایجاد اشتغال و معیشت در كشورهای در حال توسعه، از فائو درخواست كردیم به این مسئله توجه بیشتری داشته باشد.

جمهوری اسلامی ایران برای دو سال ریاست كمیته شیلات فائو را بر عهده خواهد داشت.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176871
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور