برگزاری دوره آموزشی GIS در كردستان
یك دوره كلاس آموزشی یك روزه برای دست اندركاران دامپزشكی بخش خصوصی و دولتی در خصوص نحوه ثبت، گزارش گیری، گزارشدهی و اطلاعرسانی بیماریها بصورت سیستم GIS برگزارگردید.
در این دوره آموزشی كه با حضور 35 نفر از دامپزشكان انجام پذیرفت در خصوص وضعیت دامپروری منطقه، بیماریها، كانون بیماریها و نحوه گزارشگیری و گزارشدهی و همچنین نحوه تكمیل فرمهای مربوطه توسط كارشناسان اداره كل آموزشهای لازم ارائه گردید.