دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1390/06/15 - 12:00
  • تعداد بازدید : 108
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

شروع عملیات مایه كوبی تب برفكی در واحدهای گاوداری سنتی و روستائی

اداره کل دامپزشکی استان کردستان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری تب برفکی در سطح گاوداری های سنتی استان از 12 شهریور ماه سال جاری نسبت به ..................

اداره كل دامپزشكی استان كردستان در راستای پیشگیری و كنترل بیماری تب برفكی در سطح گاوداری های سنتی استان از 12 شهریور ماه سال جاری نسبت به اجرای فاز اول مایه كوبی گاوی در واحدهای روستائی هدف با اولویت كانونهای بیماری و مناطق تجمع دامی اقدام می نماید كه در این راستا تعداد 31 اكیپ مایه كوب دامپزشكی بخش غیر دولتی در سطح شهرستانهای تابعه استان نسبت به اجرای عملیات واكسیناسیون اقدام خواهند نمود.


لازم به ذكر است كه این عملیات مایه كوبی به صورت رایگان بوده و از دامداران تحت پوشش وجهی اخذ نخواهد شد ، ضمناً بر اساس پیش بینی های انجام یافته در این فاز در حدود 50 هزار نوبت مایه كوبی انجام خواهد گردید.


 


روابط عمومی اداره كل دامپزشكی استان كردستان

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176511
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور